Zapraszamy na nasze zajęcia w tygodniu i wyjazdy, warsztaty w 2019 roku. Wszystkie służą harmonijnemu, twórczemu rozwojowi, wspierają w odnajdywaniu radości, satysfakcji, sprawności i zdrowia. Dają możliwość poznawania nowych ludzi, nawiązywania przyjaźni i odwiedzenia ciekawych miejsc.

2019

 Wiosna 2019 – kursy tańca  – Wrocław

środy godz. 18.30  – Ćwiczenia metodą Feldenkraisa – Wrocław z Dorotą Puszkiel – zapisy na listę rezerwową

Ćwiczenia dla zarówno dla wszystkich tych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności ruchu – aktywnych ludzi, sportowców, tancerzy, aktorów – jak i dla tych, którzy mają różne dolegliwości i ograniczenia ruchu. To skuteczna i ciekawa metoda zwiększania komfortu i świadomości ciała. Jest też świetnym odpoczynkiem dla zmęczonego umysłu.

 

kwiecień 2019 – Zaufaj ciału – Ćwiczenia TRE – Wrocław

Metoda TRE stworzona została przez dr Davida Bercelego. Wykorzystuje do uwalniania napięcia naturalne, proste reakcje organizmu. Przywraca w ciele naturalną harmonię i równowagę na poziomie neurologicznym, biochemicznym, anatomicznym a także emocjonalnym. Jest łatwa i bezpieczna. Wybrane ćwiczenia uruchamiają w ciele drżenie mięśni głębokich, powodując ich rozluźnienie.

 

11 i 12 maja 2019 – Singing as Life Practice z Emmą Bonnici – zapisy na listę rezerwową

Warsztaty są wymiarowym doświadczeniem – poszerzają świadomość wykorzystywania różnych aspektów głosu, posługiwania się rozmaitymi rezonatorami, służą zwiększeniu zakresu wokalnego, lepszej świadomości oddechu,  pomagają uziemić i rozluźnić ciało, a także uczą łączenia głosu i emocji, wyrażania subtelnych aspektów śpiewanych historii, głębszego słuchania siebie i innych.

 

27 maja 2019 – Spokój umysłu – warsztaty dostrojeniaEwa Pokorny

Dostrajanie – Mind-Body Bridging – poznane i praktykowane, przynieść może więcej spokoju w umyśle, uważności, pogłębienie rozumienia siebie i innych, bardziej świadome i trafne wybory, większą zgodę na życie, jakie jest. Prosta i użyteczna metoda, wykorzystująca odczucia w ciele stworzona przez doktora Stanleya H. Blocka.

 

7-9 czerwca 2019 Trening Oczu i Widzenia z Mikołajem Markiewiczem

Trening polega na prostych ćwiczeniach, które poprawiają wzrok i zmieniają nawyki używania oczu. Uczymy się, jak wykorzystać drzemiący w oczach potencjał i jak je relaksować. Rezultatem jest lepsza ostrość i poszerzenie pola widzenia, ustąpienie wielu różnorodnych dolegliwości. Dla dorosłych, dzieci, młodzieży, seniorów.

 

14 – 20 lipca 2019 Feldenkrais w górach – w Ośrodku Mandala w Beskidach z Pawłem Wójtowiczem

Ćwiczenia dla zarówno dla wszystkich tych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności ruchu – aktywnych ludzi, sportowców, tancerzy, aktorów – jak i dla tych, którzy mają różne dolegliwości i ograniczenia ruchu. To skuteczna i ciekawa metoda zwiększania komfortu i świadomości ciała. Jest też świetnym odpoczynkiem dla zmęczonego umysłu

 

12 – 18 sierpnia 2019Wakacje z Tańcem i Qigongiem –  Silna Nowa

Dla lubiących taniec, spragnionych ruchu, wszechstronnego aktywnego odpoczynku i głębokiego relaksu. Będziemy tańczyć, poruszać się zgodnie z potrzebami naszego ciała, odkrywać różnorodne rytmy i formy, uważnie praktykować i beztrosko się bawić. W programie: taniec intuicyjny, tańce etniczne, w kręgu, salsa suelta, qigong, ćwiczenia świadomości ciała. W urokliwym miejscu, blisko jeziora.

 

 

12-13 października 2019 – Trening Oczu z Mikołajem Markiewiczem – Wrocław

Trening polega na prostych ćwiczeniach, które poprawiają wzrok i zmieniają nawyki używania oczu. Uczymy się, jak wykorzystać drzemiący w oczach potencjał i jak je relaksować.
Rezultatem jest lepsza ostrość i poszerzenie pola widzenia, ustąpienie wielu różnorodnych dolegliwości. Podstawą treningu jest wiedza, że widzenie jest zdolnością, którą możemy rozwijać i doskonalić, a źródłem wad wzroku jest w dużej mierze nieumiejętność dobrego używania oczu.
Zajęcia dla dorosłych, dzieci, młodzieży, seniorów.

25 – 27 października 2019Weekend z Feldenkraisem – Biały Dom w Antoniowie

2Wyjazdowe warsztaty z  metodą Feldenkraisa – dla wszystkich, którzy chcą lepiej się poruszać, zapewnić sobie komfort w ciele, rozluźnić napięcia w mięśniach, zwiększyć zakres i swobodę ruchu, rozwijać świadomość ciała, koordynację, inwencję, efektywność.